Výměna a vrácení zboží

Lhůta 14ti dnů pro odstoupení od smlouvy slouží k tomu, aby se spotřebitel seznámil s vlastnostmi a funkčností zboží, což nemůže učinit, pokud zboží nevyndá z obalu. 

Kalhotky (spodní díly) však není možné zařadit pod zboží, které spotřebitel z obalu vyjmul a z hygienických důvodů jej není možné vrátit ani vyměnit. 

U prádla, které je upravené na míru (tedy mimo nabízené velikosti či s extra službou) se nemůže uplatnit odstoupení od smlouvy vzhledem k zakázkovému statutu objednávky. Výrobky nemůžeme znovu prodat, jelikož jsou na míru.

Produkty, které jste obdrželi k nákupu jako dárek či v rámci akce nelze vyměnit ani vrátit. 

 

Mějte na paměti:

Produkt, který je již jednou vyměněn, není možné opakovaně měnit za jinou velikost/typ ani vrátit. 

Odstoupíte-li od kupní smlouvy, zakoupené zboží musí na naši adresu dorazit max. do 14ti dní od vyzvednutí a to na Vaše náklady. 

Pokud budete chtít vrátit část objednávky, přepočítáme tak zbývající (nevrácenou) část objednávky,  můžete tak přijít o nárok na množstevní slevu či dopravu zdarma. 

  1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
  2. Kupující může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči

Prodávajícímu.

  1. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
  2. Odstoupit od smlouvy je kupující oprávněn ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Tato lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Důvod odstoupení není kupující povinen uvést.
  3. Prodávající je povinen kupujícímu zaplacenou částku vrátit v plné výši (cenu zboží včetně nákladů na dodání), a to způsobem, kterým byla platba kupujícím provedena. Lhůta pro vrácení je 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. V případě, že bylo kupujícímu zboží dodáno prodávajícím zdarma, pak kupující nemá nárok na náhradu poštovného.
  4. Kupující je povinen ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy zboží vrátit Prodávajícímu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (nikoli na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Náklady vrácení zboží nese kupující.
  5. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než obdrží zboží nebo než kupující prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  6. Pokud došlo u vráceného zboží ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  7. Kupující nemůže odstoupit v případech uvedených v ustanovení § 1837 OZ. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit zejména v případě zboží zhotoveného (upraveného) dle individuálního požadavku a potřeb kupujícího.
  8. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
  9. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit také, pokud má

pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

  1. Pokud prodávající poskytl kupujícímu společně se zbožím dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy v rámci tohoto bodu obchodních podmínek kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.

 

  1. Práva a povinnosti z vadného plnění

 

 

  1. Odpovědnost za vady zboží uvedené v § 2161 odst. 2 OZ se nepoužije, pokud prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

 

  1. Kupující je oprávněn oznámit vadu zboží prodávajícímu nejpozději do dvou let od převzetí zboží a uplatnit nárok na bezplatné odstranění vady podle svého požadavku buď opravou, nebo dodáním nové věci bez vad, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady a zda může být druhým způsobem odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.

 

  1. Prodávající může odmítnout vadu odstranit (opravou, nebo dodáním nové věci), je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. V takovém případě má kupující právo požadovat slevu z kupní ceny, nebo pokud vada není nevýznamná, právo od smlouvy odstoupit.

 

  1. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.

 

  1. Prodávající odpovídá za vady v době použitelnosti uvedené v reklamě nebo na obalu zboží.
  2. Projeví-li se vada opakovaně nebo je-li vada podstatná, může kupující uplatnit právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. Kupující však nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná.